Σελίδες

srcolling text

Stargos The City Blog το νεανικο blog ηρθε ανανεομενο

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Γεωργία Χριστοδούλου:H make-up artist από το Αργος που… κατέκτησε την Αθήνα!

Γεωργία Χριστοδούλου:H make-up artist από το Ναύπλιο που… κατέκτησε την Αθήνα!
Γράφει η Λιάνα Μπουκουβάλα

Την Γεωργία την ξέρω μήνες. Το μέρος της γνωριμίας το μαγικά ρομαντικό, Ναύπλιο. Μεσάζων της γνωριμίας μας; Ο κοινός μας φίλος, Γιώργος. Γλυκιά, όμορφη, χαμογελαστή, θετική ύπαρξη και δημιουργικό πλάσμα πάνω από όλα. Συναντηθήκαμε για έναν απογευματινό καφέ, κουβεντιάσαμε για όλα και πρωτίστως γελάσαμε μέχρι… τελικής πτώσεως!


Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με τον χώρο της αισθητικής και τι είναι εκείνο που σε ενθουσιάζει με το μακιγιάζ;

Από μικρή αγαπούσα πολύ τη ζωγραφική, τα χρώματα και τα γυναικεία σκίτσα! Οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι ήταν αναμενόμενη η εξέλιξη…! Η αισθητική για μένα ήταν μονόδρομος, δεν μπορούσα ποτέ μου να με φανταστώ κλεισμένη σε ένα γραφείο. Αυτό που με εξιτάρει με το μακιγιάζ είναι ότι μπορείς απλά να αναδείξεις ένα πρόσωπο ή να το αλλάξεις εντελώς. Μπορείς να του δώσεις ότι αποτέλεσμα θέλεις αισθητικά αλλά και να δημιουργήσεις ένα έργο τέχνης για παράδειγμα, για την τηλεόραση, το θέατρο ή τις κινηματογραφικές φωτογραφήσεις.

Οι δουλειές που έχεις κάνει είναι όχι μόνο αρκετές αλλά και με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Τι εμπειρίες έχεις αποκομίσει μέχρι τώρα ως επαγγελματίας make-up artist;

Έχω ζήσει αρκετά όμορφα πράγματα ως make-up artist. Έχω γνωρίσει αρκετό κόσμο και καταστάσεις. Έχω βρεθεί σε απίθανα μέρη και έχω συνεργαστεί με απίθανους ανθρώπους!

Υπάρχει κάποια συνεργασία σου που να ξεχωρίζεις μέχρι σήμερα;

Μία συνεργασία που ξεχωρίζω μέχρι και σήμερα είναι με την soprano, Χριστίνα Πολίτη. Τόσο στην προσωπική της ζωή, όσο και στις εμφανίσεις της στο Ηρώδειο. Το να βρεθώ στα καμαρίνια μαζί της στο Ηρώδειο, να κάνω make-up και μαλλιά σε μία τόσο σπουδαία καλλιτέχνη, είναι κάτι που δεν το φανταζόμουν ποτέ!

Θυμάσαι την πρώτη δουλειά που έκανες ως make-up artist;

Φυσικά και την θυμάμαι! Ήταν νυφικό μακιγιάζ σε μία πολύ καλή μου φίλη. Είχα αρκετό άγχος αλλά μας δικαίωσε και τις δύο το αποτέλεσμα. Ήταν το 2005…!

Δεν είναι λίγες οι φορές που εμείς οι γυναίκες φτάνουμε σε υπερβολές… Ποιες οι συμβουλές σου για ένα «σωστό» καθημερινό μακιγιάζ;

Less is more! Το σωστό καθημερινό μακιγιάζ διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα ανάλογα με τις ανάγκες της. Αυτό που εγώ έχω να προτείνω είναι να αποφεύγουμε τα πολύ βαριά foundation, το έντονο περίγραμμα χειλιών και το έντονο contouring. Ένα ρουζ, μία μάσκαρα και ένα κραγιόν είναι τέλεια για το καθημερινό μας make-up…

Πως καταλήγεις κάθε φορά στο μακιγιάζ που θα κάνεις;
Μετά από συζήτηση με την εκάστοτε γυναίκα για το της αρέσει και με βάση την εμπειρία μου αναζητώ τα όμορφά της στοιχεία για να τα αναδείξω και να καλύψω τυχόν ατέλειες. Επίσης, εξετάζω την ενδυματολογική της επιλογή για να έχει συνοχή όλο το look!
Σε τι διαφέρει το νυφικό μακιγιάζ από το «απλό» μακιγιάζ;

Οι διαφορές τους είναι πολλές! Το νυφικό μακιγιάζ πρέπει να το είναι το πιο όμορφο, φρέσκο και διαχρονικό για την κάθε κοπέλα. Να μην είναι υπερβολικό στις εντάσεις και να μην αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά της νύφης. Να έχει διάρκεια και να είναι άνετο στο πρόσωπο. Τα νέα και πολυτελή προϊόντα, βοηθούν σε αυτό. Το απλό μακιγιάζ μπορεί να είναι πιο δημιουργικό με διάφορα χρώματα ενώ στο μακιγιάζ προτείνω συνήθως ουδέτερα φυσικές αποχρώσεις. Το νυφικό μακιγιάζ πρέπει πάντα να γίνεται από έμπειρο επαγγελματία για να αναδεικνύει την πιο όμορφη εικόνα της νύφης. Επίσης, η διαφορά του νυφικού μακιγιάζ είναι ότι θα ζει για πάντα στις αναμνήσεις μας και στο βίντεο του γάμου. Οπότε αξίζει τον κόπο να ζητήσουμε τη βοήθεια του ειδικού σε μία τόσο σημαντική στιγμή της ζωής μας!

Μέχρι τώρα υπάρχει κάτι extreme που να σου έχουν ζητήσει και να ναι τι ήταν αυτό;

Φυσικά και μου έχουν ζητήσει extreme make-up! Για ιδιαίτερες παραγωγές στο θέατρο και την τηλεόραση αλλά και για masque parties! Αλλά το πιο extreme ήταν μία κυρία 60 ετών που μου έφερε μία φωτογραφία μίας 20χρονης celebrity και μου είπε |θέλω να με κάνεις έτσι!!» χαχα!

Ποια η συμβουλή σου για τις φορές που μπορεί να ξυπνάμε και να μην θέλουμε να βαφτούμε; Ποιο το trick που έχεις να μας δώσεις για εκείνες τις μέρες;


Το trick για τις lazy days είναι να εφαρμόσουμε αντιηλιακή κρέμα με χρώμα, ένα lip balm στα χείλη και ψηλά στα ζυγωματικά highlighter!

Μακιγιάζ και διακοπές: τι μας προτείνεις να κάνουμε; Εσύ τι προϊόντα θα πάρεις μαζί σου στις διακοπές;

Διακοπές δεν είναι μόνο θάλασσα αλλά και cocktails τη νύχτα! Χαχα! Οπότε για ένα βραδινό μακιγιάζ διακοπών χρειαζόμαστε ένα κόκκινο-κοραλί κραγιόν και μία ιριδίζουσα τερακότα που θα σεταριστούν άψογα με το ηλιοκαμένο μας δέρμα. Εγώ θα πάρω μαζί μου την αντιηλιακή μου κρέμα, ένα κραγιόν, μία μάσκαρα, ένα bronzer και φυσικά… το χαμόγελό μου!
Πηγή: sugarfreepress.gr