Γι αυτά τα δώδεκα και δεκαπέντε εκατοστά παραλύουν οι άντρες,
τρελαίνονται οι γυναίκες και πλουτίζουν οι σχεδιαστές. Ο λόγος για το
στιλέτο! Το πιο θηλυκό υπόδημα όλων των εποχών ! Το αφροδισιακό τελείωμα
των γυναικείων παπουτσιών. Ένα τακούνι που μοιάζει με καρφί και κάνει
όλα τα αντρικά βλέμματα να το “καρφώνουν”…
Από τις απαρχές της ιστορίας του που ανάγονται στη δεκαετία του 30 μέχρι και σήμερα εξακολουθεί να αποτελεί σύμβολο σεξ απιλ, γκλάμουρ και εξουσίας!Η γόβα στιλέτο ονομάστηκε έτσι τον περασμένο αιώνα από τον μεγάλο οίκο Dior δηλώνοντας μια εμφανισιακή επανάσταση λόγω σχήματος αλλά και μια τρομερή αυτοπεποίθηση στο γυναικείο ρόλο που θέλει να υποβαστάζει το απόλυτο θηλυκό με κίνηση και πρόκληση αλλά και ένα τρομερό πάθος για αυτοπραγμάτωση. Αυτή είναι η γόβα στιλέτο ένα πραγματικό εργαλείο της γυναίκειας ευφυΐας.
Η αμερικανική «Vogue» ήταν αυτή που εισήγαγε τον όρο «γόβα στιλέτο». Προσοχή όμως! Τότε η γόβα στιλέτο δεν σήμαινε ακόμη ανεμοδαρμένα ύψη. Το ύψος των τακουνιών αλλάζει από ιστορική εποχή σε ιστορική εποχή, προφανώς ανάλογα με τις διαθέσεις των γυναικών. Τα πρώτα τακούνια στιλέτο ήταν φτιαγμένα από ξύλο και δεν ξεπερνούσαν τα τρία με πέντε εκατοστά. Τώρα τα αντίστοιχα ονομάζονται μάλλον υποτιμητικά kitten heels.
Η ανακάλυψη του στιλέτο ωστόσο, με τη μορφή που έχει σήμερα, έγινε στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και η Μέρλιν Μονρό βοήθησε πολύ στην εδραίωση του ως υποδήματος φετίχ. Τις τάσεις του καθόρισαν αρχικά σχεδιαστές όπως ο Roger Vivier για τον οίκο Dior, αλλά και ο Salvatore Ferragamo.
Φτάνοντας στη δεκαετία των 00ς η γόβα στιλέτο γίνεται πιο πολύπλοκη. Αν και εξακολουθεί να είναι συνώνυμο της εξουσίας, γίνεται και σύμβολο βαθιάς γνώσης της μόδας και του στιλ. Το τακούνι στιλέτο γίνεται επίσης πιο σοφιστικέ, αφού επάνω του πέφτουν όλοι οι τεχνίτες του είδους και το κάνουν πια σωστό γλυπτό. Ο Jimmy Choo από τη δεκαετία του '90 κιόλας είχε φροντίσει να βάλει το τακούνι στιλέτο εκτός από τις γόβες ακόμη και στα μποτίνια και τα σανδάλια. Πρωτοπόρος σε αυτήν τη νέα εποχή του τακουνιού ήταν σε μεγάλο βαθμό η ανιψιά του, η Sandra Choi, επίσης σχεδιάστρια, η οποία έχει και το προνόμιο να είναι η πρώτη γυναίκα που καταπιάνεται σχεδιαστικά με το είδος. Ακολουθεί ο Αμερικανός Manolo Blahnik, ο οποίος ανέδειξε το τακούνι στιλέτο σε μικρό έργο τέχνης και όταν το 1998 ξεκίνησε η σειρά «Sex & The City», η οποία ύμνησε τον Blahnik, καθιέρωσε το σέξι υπόδημα ως σύμβολο θηλυκότητας.
Δεν ονομάζεται τυχαία «φετίχ» των γυναικών.
Τα τακούνια-στιλέτο, διαπίστωσε η επιστήμη, πέρα από θηλυκότητα χαρίζουν στις γυναίκες και ευκολότερο …οργασμό!Σύμφωνα με τους ειδικούς του ουρολογικού τμήματος του Πανεπιστημίου της Βερόνα, τα αγαπημένα αξεσουάρ των γυναικών βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών της κοιλιάς και βελτιώνουν την στάση του σώματος. Πέραν αυτού όμως τα ψηλά τακούνια χαλαρώνουν τους πυελικούς μυς, οι οποίοι συνδέονται άμεσα με τη σεξουαλική ευχαρίστηση…
Τώρα πια, οι γόβες στιλέτο είναι ένα στοίχημα για κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της. Όποια καριέρα και αν ακολουθεί, είναι το αξεσουάρ που δηλώνει πως με ό,τι και αν καταπιαστεί δεν θα θυσιάσει ποτέ τη θηλυκότητά της. Άλλωστε όσο ψηλότερο το τακούνι τόσο μεγαλύτερη η αυτοπεποίθηση της γυναίκας που το φορά λέει ο Blahnik, αναφερόμενος στη γοητεία του ψηλού τακουνιού.
Από τις απαρχές της ιστορίας του που ανάγονται στη δεκαετία του 30 μέχρι και σήμερα εξακολουθεί να αποτελεί σύμβολο σεξ απιλ, γκλάμουρ και εξουσίας!Η γόβα στιλέτο ονομάστηκε έτσι τον περασμένο αιώνα από τον μεγάλο οίκο Dior δηλώνοντας μια εμφανισιακή επανάσταση λόγω σχήματος αλλά και μια τρομερή αυτοπεποίθηση στο γυναικείο ρόλο που θέλει να υποβαστάζει το απόλυτο θηλυκό με κίνηση και πρόκληση αλλά και ένα τρομερό πάθος για αυτοπραγμάτωση. Αυτή είναι η γόβα στιλέτο ένα πραγματικό εργαλείο της γυναίκειας ευφυΐας.
Η αμερικανική «Vogue» ήταν αυτή που εισήγαγε τον όρο «γόβα στιλέτο». Προσοχή όμως! Τότε η γόβα στιλέτο δεν σήμαινε ακόμη ανεμοδαρμένα ύψη. Το ύψος των τακουνιών αλλάζει από ιστορική εποχή σε ιστορική εποχή, προφανώς ανάλογα με τις διαθέσεις των γυναικών. Τα πρώτα τακούνια στιλέτο ήταν φτιαγμένα από ξύλο και δεν ξεπερνούσαν τα τρία με πέντε εκατοστά. Τώρα τα αντίστοιχα ονομάζονται μάλλον υποτιμητικά kitten heels.
Η ανακάλυψη του στιλέτο ωστόσο, με τη μορφή που έχει σήμερα, έγινε στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και η Μέρλιν Μονρό βοήθησε πολύ στην εδραίωση του ως υποδήματος φετίχ. Τις τάσεις του καθόρισαν αρχικά σχεδιαστές όπως ο Roger Vivier για τον οίκο Dior, αλλά και ο Salvatore Ferragamo.
Φτάνοντας στη δεκαετία των 00ς η γόβα στιλέτο γίνεται πιο πολύπλοκη. Αν και εξακολουθεί να είναι συνώνυμο της εξουσίας, γίνεται και σύμβολο βαθιάς γνώσης της μόδας και του στιλ. Το τακούνι στιλέτο γίνεται επίσης πιο σοφιστικέ, αφού επάνω του πέφτουν όλοι οι τεχνίτες του είδους και το κάνουν πια σωστό γλυπτό. Ο Jimmy Choo από τη δεκαετία του '90 κιόλας είχε φροντίσει να βάλει το τακούνι στιλέτο εκτός από τις γόβες ακόμη και στα μποτίνια και τα σανδάλια. Πρωτοπόρος σε αυτήν τη νέα εποχή του τακουνιού ήταν σε μεγάλο βαθμό η ανιψιά του, η Sandra Choi, επίσης σχεδιάστρια, η οποία έχει και το προνόμιο να είναι η πρώτη γυναίκα που καταπιάνεται σχεδιαστικά με το είδος. Ακολουθεί ο Αμερικανός Manolo Blahnik, ο οποίος ανέδειξε το τακούνι στιλέτο σε μικρό έργο τέχνης και όταν το 1998 ξεκίνησε η σειρά «Sex & The City», η οποία ύμνησε τον Blahnik, καθιέρωσε το σέξι υπόδημα ως σύμβολο θηλυκότητας.
Δεν ονομάζεται τυχαία «φετίχ» των γυναικών.
Τα τακούνια-στιλέτο, διαπίστωσε η επιστήμη, πέρα από θηλυκότητα χαρίζουν στις γυναίκες και ευκολότερο …οργασμό!Σύμφωνα με τους ειδικούς του ουρολογικού τμήματος του Πανεπιστημίου της Βερόνα, τα αγαπημένα αξεσουάρ των γυναικών βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών της κοιλιάς και βελτιώνουν την στάση του σώματος. Πέραν αυτού όμως τα ψηλά τακούνια χαλαρώνουν τους πυελικούς μυς, οι οποίοι συνδέονται άμεσα με τη σεξουαλική ευχαρίστηση…
Τώρα πια, οι γόβες στιλέτο είναι ένα στοίχημα για κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της. Όποια καριέρα και αν ακολουθεί, είναι το αξεσουάρ που δηλώνει πως με ό,τι και αν καταπιαστεί δεν θα θυσιάσει ποτέ τη θηλυκότητά της. Άλλωστε όσο ψηλότερο το τακούνι τόσο μεγαλύτερη η αυτοπεποίθηση της γυναίκας που το φορά λέει ο Blahnik, αναφερόμενος στη γοητεία του ψηλού τακουνιού.