Σελίδες

srcolling text

Stargos The City Blog το νεανικο blog ηρθε ανανεομενο

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Η Εύα Παπαγεωργοπούλου με καταγωγη απο το Αργος και την Κυπρο στο DANSING FOR YOU

Η Εύα Παπαγεωργοπούλου μετρά αντίστροφα το χρόνο για τον τελικό
 
Πήγε στο «DanSing» για τη γιαγιά της, που έχασε από καρκίνο, μην μπορώντας να φανταστεί ότι κάθε φορά που θα επιχειρούσε μια καινούρια φιγούρα στα χέρια του John, το κοινό και οι κριτές θα υποκλίνονταν μπροστά στα πόδια της. Η Εύα Παπαγεωργοπούλου κατάφερε να ξεπεράσει κάθε προσδοκία που είχε η ίδια από τον εαυτό της και να παραμείνει στη σκηνή μέχρι το τέλος.

Πίστευες σε σένα όταν έδωσες τα χέρια με το Mega για το «DanSing»;
Αποδέχθηκα την πρόταση γιατί έχασα τη γιαγιά μου από καρκίνο και ήθελα να της το αφιερώσω και επιπλέον, σκέφτηκα ότι θα μου δοθεί η ευκαιρία να «πολεμήσω» όσο μπορώ για τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο, με την ευχή ότι αν προσπαθήσουμε όλοι μπορούμε να νικήσουμε αυτή τη μάστιγα. Δεν πήγα με σκοπό να νικήσω στο «DanSing», εντούτοις, πίστευα ότι μπορώ να έχω μια αξιοπρεπή παρουσία.

Πού οφείλεται η επιτυχία σου;
Έχω έναν τέλειο δάσκαλο, που ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του αλλά και να καθοδηγεί. Με πολύ σκληρή δουλειά καταφέραμε να φθάσουμε μέχρι το τέλος.



Είσαι άνθρωπος που θα δώσει την ψυχή του για κάτι που θέλει;
Είμαι ακούραστη. Τα θετικά μου στοιχεία είναι η υπομονή και επιμονή, που είναι πολύ σημαντικά για να πετύχεις τους στόχους σου.

Ακόμη κι αν χρειαστεί να βάλεις όλα τα άλλα σε δεύτερη μοίρα;
Αυτή την περίοδο είχα τα γυρίσματα για το «Όνειρο Ήταν», πρόβες για το θεατρικό «…Από Έρωτα» και πρόβες για το «DanSing». Έφτασα να δουλεύω μέχρι και 17 ώρες τη μέρα, δεν θυμάμαι πότε προλάβαινα να μπω στο κρεβάτι, αλλά εξακολουθούσα να το κάνω με ενθουσιασμό. Αναγκαστικά βάζεις κάποια πράγματα σε δεύτερη μοίρα, γιατί τίποτα δεν σου χαρίζεται στη ζωή.



Ήταν δύσκολο να κάνεις τηλεόραση;
Δεν ήταν πολύ δύσκολο, αλλά ούτε και πολύ εύκολο. Ήρθε σταδιακά με πολλή δουλειά. Ό,τι δουλειά έχω κάνει, την κέρδισα με το σπαθί μου, μέσα από auditions. Όταν σου δοθεί η ευκαιρία, απ’ εκεί και πέρα φροντίζεις να μην απογοητεύσεις αυτόν που πίστεψε σε σένα. Εάν μείνει ευχαριστημένος, το πιο πιθανό είναι ότι θα έχεις δουλειά και τον επόμενο χρόνο. Ξεκίνησα από τους Γυμνούς Άγγελους, προέκυψε το Μηδέν, ύστερα τα Ένοχα Μυστικά και τώρα το Όνειρο Ήταν.

Υπάρχει ανταγωνισμός πίσω από τις κάμερες;
Κάποια πράγματα, εάν δεν θέλεις, δεν τα βλέπεις. Προσωπικά έχω πολύ καλές σχέσεις με τους συναδέλφους μου. Είμαι τυχερή γιατί έχω δουλέψει μέχρι σήμερα με ανθρώπους που είναι θετικοί και μη ανταγωνιστικοί. Μόνο φίλους έκανα μέσα από τη δουλειά.

http://elita.philenews.com/